HTML

Alapvető Emberi Jog

Az az igazság, hogy elegem van SP -ből.

Friss topikok

Linkblog

Ide írtam valamit, de...

2011.09.11. 20:03 Alapvető Emberi Jog

 

http://onthespot.blog.hu/2011/09/11/ground_zero_new_york_city

 

Bár 'moderáció után', oda is van írva, de a kis köcsög, aki nem ír semmit, az megjelenhet.

Vagyis max. segget nyalt.

 

Nos, én csak ennyit írtam oda:

 

"És most emlékezzünk meg a névtelenül elhúnyt madarakról, kutyákról, csigákról is!
Név szerint!
Hogy bunkó vagyok? Előbb nézz magadba...

-------------
Hazaértünk anyámmal, egy munkahelyen dolgoztunk.
Apám majdnem sírva fogadott: kitört a háború!
Azt sem tudtam, mi van, csak nyugtattam:
dehogy is, az kizárt!
Apám akkor 75 éves volt, átélt már egyet, bár konkrétan nem volt fronton, de mint levente, be lett hívva '44 októberében, bátyjával együtt, egyszerre.

Csak mondom, hogy az volt neki a szörnyűség, és annak az újkori réme.
Innen nézve az amerikaiak is okoztak hasonló megpróbáltatásokat ártatalan, civileknek.
Csupán látványosan, és egyszerre kapták vissza.
Ennyi."

 

Na, akkor most lássuk, ki a bunkó!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: amerika bush 9/11 bill oszama obama barack george terrortámadás clinton bin laden

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása